donderdag 14 februari 2013

Mijn valentijn

Als je 't mij vraagt gaat er niets boven het krijgen van 'leuke' post zeker in deze tijden van online-all-day-every-day. En ik ben er dan ook zeker van dat vele deze mening met me delen.
Sinds een paar jaar heb ik het versturen van mijn nieuwjaarswensen verschoven naar Valentijn. En dat kan al even lang rekenen op zeer fijne reacties. Vorig jaar stempelde ik de kaartjes bijelkaar, dit jaar beleefde ik enorm veel plezier aan het maken van 1 kaart, die ik liet afdrukken.

Aangezien het waarschijnlijk de laatste kaart was die ik vanuit 'De Leopold' verstuurde, heb ik ze van een passende postzegel voorzien. Over welgeteld 2 maanden zou het appartement met zicht op de Leopoldplaats leeg moeten zijn.. Maar voor het zover is gaan we nog een aantal kurken laten knallen en klinken op 'De Leopold'.


Geen opmerkingen: